Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, July 29, 2009

Kek Coklat Kukus





Taraaaa.....akhirnya aku telah berjaya membuat kek coklat yg sedap...resepinya aku dpt dr kwn seopis aku...dia ada wak mai opis...aku mkn sedap..so aku mintak le resepi kat dia...kek yg sgt la mudah nk membuatnya.....x yah guna mixer pon......ngeh3....tq ekk CT atas resepimu ini....jd gak kek yg menepati citarasa aku...sib bek x jd bingka...muahahahaaa.....kek pon dh lompang sebelah sebab ada org dh x sabaq2 nk mkn w/pon x sempat g aku nk pasang topping dia...disbbkan haku mmg teringin nk letak topping ku teruskan jua walaupon kek dh tinggal skit...lantak aaaa...aku nk juga letak strawbery tuuu..muahahahaha....resepi aku lupa...nnt aku update len...layanzzzz gambaq dulu na....

1 comment:

ernie2783 said...

hye akak...nme saya ernie..nak tanya psl kek coklat kukus...yg ada strawberi di atas die tepi ada smarties..kalau saya nk order utk 1kg pd sabtu tengahari ni...berapa ya?

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)