Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, October 7, 2009

Nasi Lemak + Sambal Tumis Kerang..nyum2



Ni lah menu dinner kami sekeluarga smlm.....disbbkan masa x mengizinkan..ni aje la yg termampu aku siapkan....ok la kan utk mengalas perut...huahuahua...tp aku bkn alas lg dh..lambak terus sbb ku bantai 2 pinggan.......muahahaha....masalah sungguh...camna la nk diet nihhh...Nasi lemak ni versi haku le...biase jek cuma aku dh memandai2 letak serai dlm tu...perghhhhhh..mmg munusuk kalbu btoi bau dierr.....sungguh aku tergudeee......aku sukeeeee.....so korang layan jela sbb kalo haku msk musti aku pakai campak n agak jek........ngeeee....ala kwn2 lg teror kan?kan?kan?



ni dia pasangan dia...sepadan dan secocok kan....nyum2...

2 comments:

Are'Ja_(",) said...

sedapp nyerr...hehe..ngah cari resepi sambal tumis kerang tu...tetiba jumpa blog akak ni plak..hehe
ape2 pun salam ukhwah yee :)

Anonymous said...

Awesome posting. Benar-benar menikmati membaca posting blog Anda.

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)