Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Monday, July 26, 2010

Rezeki yg Tak diduga...umpama mimpi dlm mimpi..Tq Abg

Assalamualaikum sumee....windunya nak buat n3. Dh lama haku x dan nk jengok umah chomei ku ini. Nak buat camna la kan...keadaan mencemburui kiterrr...muahaahaaa...



ALHAMDULILLAH aku sgt2 bersyukur di atas rezeki yg dikurniakan olehNYA kepadaku. Syukur sgt2...ngeh3...kembang kdung2 ni ...yahooo..yabebabeduuuuuuu...sonok2 sgt yg tak terucap dengan kata2.



TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA TO MY LALING SBB SUDI BG SUMEEEEEEEEE NI KAT AYANG...MUAHAHAHAAA......I SAAAAAANGAT MENGHARGAINYA..TERIMA KASIH SGT2.Ada 3 berita yg menggumbirakan sgt hatiku inii.....



berita pertama...ceeewaaaahhhh.Smlm meja yg haku pesan kat kwn aku dh dpt. Tq to Siti sbb sanggup angkut meja comei ni dr IKEA utk haku.Haku sukaaaaaa sgt wehhh...tq2.Len kali nak p habaq len na.


TAdaaaaaa....cantik takkkk????


Berita keduaaaa....

Blk keja smlm aku nampak satu kotak merah yg kiut miut kat tepi tv. So aku pon belek2 la. Haku : Apa ni bang???

Mr.Hubby : Tgk le apa menda.

Haku: (buka kotak ngan penuh tandatanya)...waahhhh jam baru laa....santeknyeeee...tq ekkk

Mr. Hubby: senyum je



nila dia jamnyaa...haku sukaaaa jugakkkkk...tq ekkk.cun sgt2 (bg haku la).ngeh3


Berita ketiga ialahhh...tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



x yah la stori panjang2...bg aku cam mimpi menjd nyata..punya la sonok sampai adik2 kat kedai tu tgk aku senyum. xleh kontrol dh bila mr.hubby setuju belikan natang ni kat haku. X dpt nak kata apa dh cuma terima kasih sgt2 kat mr. hubby. I sgt2 menghargainya. I mmg x sangka u nak beli utk i natang ni. Igtkan dpt dlm mimpi je....Tp syukur Alhamdulillah ada rezeki nak letak natang ni kat dapoq kita. Tq sgt. Luv u...ekekkekkeee...opsss...terover la plak. ehehhee...xcited gilos dh ni. Sumeeeee haku sukaaaaaaa...........tq lalinggg.....

2 comments:

MAMASYAZA said...

wahhh best...bertambah meriah la dapoq mekna dgn kemunculan oven baru, kena buat projek besar-besaran la lepas ni

Yan said...

beshnye dpt dapur baru

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)