Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Thursday, November 5, 2009

Jangan Jeless aaaaa....


ha...nih mula la haku nk memulun (perosak bahasa tul) nk kuarkan N3 berpussu2.muahahhaaa...maklumla dh lame x buat keja nih..hahhahhaahahah...sesaje jek nk tayang gambaq aku ngan Tan Sri Dato' Jins Samsuddin.muahahahahaaa.........gambaq ni aku amik smlm coz Tan Sri ni student UUM....hehehehe..korang jgn jeles ekkk (pasan nye haku)....so layanzzzz...



hehehehehheheheh?????



ha..nampak tak....haku mmg minat ngan Tan Sri ni terutama lakonan dia dlm Panca Delima..best2

3 comments:

MaMaSyAzA said...

fuuuhhh penat dan tenat...nak komen pun cucah...takpa..janji yang dpt pozinggg maut ngan mamat tu....yg penting..sambai tomeh petai marin..sedap gilarrrrssss beb

MaMaSyAzA said...

satu lagi...n3 lupa letak tajuk ka...hehehe

MeknaBlog said...

mamasyaza...hehhehehehe..td dh letak aaaa....mmg sambai petai marin sedap giloss

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)