Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Monday, November 9, 2009

Megi Goreng..panas2

Hah.....ni mmg express gile2 punya..hahahaha...tu la ni sume Kak Hana punya psl la nihhh...dok tayang megi dia yg mengiurkan itew...pas2..terserempak plak kat dapoq mamafami.....td tgh aku blk umah time lunch terus haku perosah buat gaks.....aku main campak segala mak nenek yg ade..janji jd megi goreng..puaih hati haku...muahahahahaha...so aku lunch ngan megi ja tgh td....save budget aku arini..muahaahahaha.,....(save ke?????)...sbb haku dh tertamak wuat dgn byknya so aku tapau ke opis....nnt lapau leh ku bedal ngan kenkawan plak..muahahahahahhaaa.......korang jgn dok pelik plak....nk buat cemana...perut aku spesis stokin nyeee....hahahahahahahah....blasah bg puaih hati...kehkehkeh.....

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)