Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Tuesday, December 29, 2009

Sakit Kepala laa....

yuhuuuu...ada sesapa yg singgah cni naik jemu nengok gambo haku kat cameron tu...muahahaha...haku ni dh join club chipsmore, jap ade jap takde..apakan daya kekadang kebzian melanda tanpa diduga..muahahahaaa.........arini kepala haku ttp sakit,cuma x de la sekritikal smlm...smlm mmg tahap kritikal sesgt....nk bgn pon x leh...asal bgn jek haku muntah...sib bek bleh gak drive blk umah.....arini cam kureng dh skit...x de la rasa nk muntah cuma da gak rasa sakit pala....aku dok pikiaq gak apa la penyebab aku sakit kepala cam ni skali....kalo aku p klinik doktor asik ckp migrain atau stress...tp aku ni x dela stress tahap gaban pon...sket2 adela...last2 dpt ubat tahan sakit tu je la....tu yg buat aku malaih dh nk p klinik tu...aku p check mata pon xde la terok.....kanan 50..kiri 25 jek...biasa aaa kan...tp kalo aku sakit kepala jek...mesti penin n akan muntah....pas2 aku x leh tgk cahaya sbb kepala aku akan sakit sgt...korang ada info tak nape aku sakit kepala camtu?????

2 comments:

MAMASYAZA said...

ha...biasa lagi ka kalo R50 L25 tu...tanda2 nak rabun dah la tu..dok tunggu apa lg ..pi kaih buat spek...

MeknaBlog said...

kena gak ka buat spec....x kritikal lg kot..cuma x paham suka sgt sakit pala tahap gaban tuu...x tahan btui

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)