Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Tuesday, May 3, 2011

TQ Bigboss

Hehhee..n3 ini khas buat encik BIGBOSS yang sungguh baik hati sebab tolong bersihkan kipas angin dh bersawang 80kilo kat umah....TQ..TQ..TQ....
Patutla blk tgh marin rasa kipas cam sejuk jerr....kekekekekkee. Adinda sgt2 ler menghargai jasa baikmu itewwwww..len kali buat lg yer.........
Sebenornya hajat tu dh lama nk mengnyahkan habuk2 yg dah nk jd batu tu tp masa amat la mencemburui diriku. ekekekeke...alasan kan. Biasa la ari cuti baru la nk buat housekeeping semua. Masalah haku time cuti anak2 ada kat umah. Bila diorang ada mmg x leh la haku nk buat semua tu sbb diaorang elergik ngan habuk2 tus...tambah2 sikakak..maunya dia bersin 800 kali kalau aku dok buang habuk kipas siling tu. So bertanguh2..last2 marin tgk kipas angin bersih dan come lg suci..hehhehhe. Kompom bigboss yg dh tolong......
Apepon terima kasih ekkk BIGBOSS....

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)