Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Thursday, February 14, 2013

WEEK 33 & Tahniah Kak Ros




Only 7 more weeks to go

If you haven't noticed yet, I'm carrying an impressive 5 lbs and 17 inches of baby goodness inside my super-uterus. We're in the final weeks and I really need to start preparing 

for labor and birth. Interestingly, ...




Alhamdulillah dh masuk minggu ke 33.....berdebar-debar plak rasa. Dh 5 tahun kan. Perut makin boyot dh...berat pon makin naik...hehehe...mak buyung dh x larat nk rabat (panjat) tangga opis ni haaa...tingkat 4 weh..xdo life kat cni sbb bangunan lama...huhuhu...rase cam nk mik cuti awai jek...heheheee...alasan jek lebey..hehhee

Barang bb dh siap beli tapi x sempat nak basuh and packing g. Buatnya terbersalin time skrg haru wooo....mintak la dak g...tp skrg mmg cepat la terasa letihnya. Kat cni skrg panas membahang. Balik keja dh macam kehabisan bateri. Rasa tak larat sangat2. Tapi kadang2 kita nih x leh nk ikut sgt x larat tu. Gagah gak masak mkn malam utk anak2 and encik Bigboss. Suke tgk diorang makan. Tapi kalau dh xlarat tahap kritikal terpaksa minta encik Bigboss belikan. Nak buat camna g..hehehe....

Pasal kemas barang kat umah baru Alhamdulillah dh semakin clear..ada lg skit2 jeklg..harap dapat siapkan sebelum mak buyung bersalin....aritu cuti CNY sempat gak la kemas lagi sbb mmg x pegi mana2. Cuti dok umah semata-mata..




Sebelum terlupa kita nk ucapkan tahniah kepada Kak Ros (CERITA CERITI IBU AYRA) yang telah selamat melahirkan bb BOY pada 11 /2/2013 (btul dak ?)....
Semoga kak Ros dan BB sihat. Selamat berpantang kak yer Kak Ros....

Harap kawan-kawan doakan semuanya selamat dan berjalan lancar..nebes gak walaupon dh nak masuk kali ke 3 bersalin pon. Maklumla bersalin ni org kata cam nyawa dihujung tanduk.  Macam-macam bleh jadi...semoga kita ngan bb selamat....ok dh panjang bebel. Sebelum tu kita mohon maaf dan mohon halalkan segalanya dunia akhirat. Kalau ada terlanjur perbuatan or perkataan mohon dimaafkan. Andai kata ada tersalah dan ada yg terguris mohon diampunkan...

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)