Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Tuesday, April 21, 2009

Adik demam....

Erm....sian bb marissa, demam lg dia hari sabtu lepas......mkn pon x mau....malam tu badan dia panas sgt.aku dh naik risau. ya la budak2 kalo badan panas takut jd pelik2. skrg musim budak2 demam..maklumla cuaca sekejap panasssss...sekejap ujan...malam2 pula panas sgt.umah aku mn ada aircond....peh...cam sauna dibuatnya......Smlm Alhandulillah dia dh sihat dh.....dh mau main2 ngan kakak..hehehehehe..lega hatiku...ahad terpaksa la aku cuti sbb x sampai hati nk tinggalkan dgn pengasuh..sian tengok..kakak pon nampak cam nk demam...maklumla rambut dh panjang....balik keja smlm aku terus wak ke kedai gunting rambut sakura...kedai gunting yang kakak suka.dari kecik sampai dh 4 tahun ctu la tempatnya dia mau p gunting...sampai auntie tu dh kenaiiiii...hheheheehehhe...balik gunting rambut kakak cam biasa aaa...aku memulakan operasi memasak mkn malam utk kami....disbbkan masa yg suntuk aku blasah ja buat sayur paprik.......masak nasi.tu jela menu smlm....adik lak x mau duduk...jd x leh la tambah menu...sian mr hubby mkn lauk tu je...nasib laaaa...
lepas maghrib wan mai umh nk wak kakak tdo sana...mula2 kakak juai mahai x mo p..lps tu bz ja soh aku kemas baju nk ikut wan...cakap x seropa bikin btoi la anak aku yg tu........pas2 tinggal la kami 3 beranak smlm...sunyi ja...sbb org yg dok buat bising x da...aku mmg x leh berenggang ngan anak aku...aku rasa cam x lengkap ja hidup aku.......aku nk anak2 sentiasa ada depan mata....
Kain baju yg dh kutip xdan lg aku nk melipatnya...penuh dlm bakul...adeh...cemusssnya....bhgn ni yg paling aku x minat........tp aku akan buat juga...mayb mlm ni kalo x dak aral melintang..kekekekekeke(kalo aku x hentam lena..peh beh woooo kalo leh lena).............................heheheh....


Adik tgh posing seksi


Control ayu beb....

walker kesayangan kakak & adik (Mak Long diaorg yg bg nihhh...makasih kak)


Kakak tengah bermanja ngan abahnya



No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)