Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, April 29, 2009

Impian yg jd nyata...Alhamdulillah...

Yahoooooo....aku telah berjaya mendptkan apa yg ku idamkan selama ini...jeng..jeng...jeng.........sonoknyaaa...gumbiranya.,.....leh la aku start mambaking cupcake yg cute miut tuuu...peh...pueh ati aku...tadaaaaa...nila mendenya yg menjadi igauan ku.......oven barukuuuuuuuuuu........wuahahahahhaaaa...aku telah berjaya mendapatnya...........ciwi x abih g nih.....hihihii....blk keje ptg kelmarin aku terus ajak mr.hubby p cr oven sbb aku dh kemarok sgt nk buat cupcake...jeles aku tgk blog2 depa yg dok buat cupcake ni...kiut miut gilerrr......abih kacau jiwaku ini..........aku bertolak p aloq staq koi 6pm......terus p kedai brg eletrik yg aku dok p slalu tu...wah3....byknye oven......pilih2 punya pilih berkenan la yg ni...besau...rega dia rm209...erm...berbaloi la kan....hehheeehe.....dh kenan skali adik tu ckp "kak yg ni dh abih stok...tinggai yg display ni jek...kalo kak nak takpa saya bersihkan sampai cantik" erk...apaniiii...dh kenan x de stok lak...adussssss...aku kata takpala nk yg ni jugak...dia pon lap la sampai berkilat skali cr dulang dia x de plak...hadeh3......tensennnnn.........."kak minta maaf la set dia x dak la kak.." adik tu ckp.haduiiiiiii....cobaan2....aku nk frust dh...."takpala ibu kita p tgk kedai lain k"mr hubby cakap.'orait jom'. p la kedai len lak...aku teruih la terpa kat bhgn oven..hehehehehh..org tgh kemarok camtu aaa...tgk2 ada sebijik cam yg td...harga pon sama....aku terus amik..hehehehehee..pas2 kembang kempis la idung aku dh dpt oven......hehehehehehh...g satu misi aku nk p cr kedai juai brg2 buat kek...best pren aku ada habaq kedai ni nama ASIOKIS kot...aku pon habaq la plan nk p kedai tu kat mr hubby...hehehehehehehe...akhirnya jupe gak kedai tu..........yihaaaaa...berjaya lg...sebelah tu dia buat restoran, sebelah g dia buat kedai brg2 kek.sementara tunggu order makanan aku pon p la meronda dlm kedai brg2 kek tu...apalagi sume yg aku dok cr ada la...iskk....rase cam nk amik sume jeeekkk...isk2 tp aku target rm 50ja...aku pon amik la cup cupcake yg

comei2 tu...beli acuan cupcake.........

Nila mende yg aku beli kat kedai tu sm
lm.......cream cheese ngan coklat dan strawbery emulco x de dlm gambaq...mmg habih rm50...hehehehehhehee... Mlm tu kami mkn ala2 western aaaarrr...mr hubby mkn labb chop black paper...aku order fish & chip jekkkk..mkn ngan kakak...lps mkn kami pon bertolak balik umah.....dlm pala dok berangan dh x sabaq nk buat cupcake nihhh...anak2 dh tdo dh dlm keta........sampai kat umh dlm 10.40pm......anak2 dh jaga...siap la diorg mesti akan lena lambat punyer laa.....dh puaaih lena dlm keta.....erm.....kebutulan lps tu mr hubby kuar plak jupe kwn.....jeng3...anak2 pon x meragam.......aku pon terus memulakan projek but cupcake....wahahahahahahaaaa............nila hasilnyerrrrrrrr...
nila cupcake aku buat smlm..........akhirnya aku jupe gak cup cupcake yg wana coklat tu .....

heheheehe...cun tak????? cupcake tgh posing

kakak tgh tolong ibu susun cup.....



Adik baru bangun tido...keje sengeh je budak bulat nih

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)