Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Sunday, June 6, 2010

Epy Besday to meeee....

epy besdayy to meee....epy besday to meee...epy besday to mee (4hb June punya stori ni)...fuh2..byknya kena tiup lilin neh..maklumla umo pon dh byk.wakakakaka...x dak apa yg spesial pon besday haku kali ni.Pg2 aku dh siap2kan diri dan anak2 p umah my MIL. Ada kematian..Innalillah dan takziah buat keluarganya.Lps menziarah sume aku lepak2 la umah my MIL n makan2 pa sume.Dlm koi 4++ baru blk umah. Mr. Hubby pon amik cuti aritu. Kalo ikut plan awai tu aku nk bake choc. cake n buat makan2 utk kami 4 beranak. Tp kita kan hanya merancang. Tuhan juga yang menentukan.....lgpon bkn nk celebrate sgt pon just suka2.
Blk umah sbb mee kunin pon dh ada dlm peti ais...aku godek2 la mee grg kat dapoq. Pelik Mr. Hubby siap tanya.."awat lapaq ka blk2 terus buat mee grg neh???"hahahhahaa...bkn lapaq yang oiii saja ja sonok2..kehkehkehhh.Lps mkn mee aku minta tlg dia hantaq mee ke rumah my MIL (dekat ja pon umah aku ni ngan umah MIL).So dia kuaq la g hantaq n amik si kakak tu..lps maghrib baru sampai blk.Buka2 pintu tgk si kakak dok pegang kotak kek Fairy...kahkahkahh...igt dh lupa dh. So mlm tu mkn kek beli jala.Aku ni mkn gitu2 jela.Si kakak kemain pulun lg dia.
Erm...kebelakangan ni byk kejadian yang dh terjadi dan byk juga kejadian2 ni membuka mata dan memberi pengalaman yang amat berharga buat aku. Kdg2 aku rasa aku ni terlalu mudah mempercayai org.Salah satu kelemahan diri aku. Ok la.Jom kita layan gambaq...





kakak dh x sabaq2 nk potong...over btui...

tq Mr. Hubby beli kek untuk Ibu....

2 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

happy belated birthday. ingat apa yg terjadi tu semuanya satu pengajaran yg cukup indah....walopun ada hati yg terluka....baru kita kenal siapa kwn siapa lwn

MekNa said...

tq kak...

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)