Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, March 9, 2011

Hai hai haiiiii...salam bersiaran & buboq duyan

Assalamualaikum dan gud nite kawan2. Adeka sesapa singgah sini dan tensen nengok karipap tu...muehehehe...maafla lama haku tak jengok kat dapoq ni. Masa mencemburui haku (ecewaaaaaaahhhh....pasan macam la bz sesgt..lena ja lebey..muakekekee). Sbenaqnya mood M yg besaq gedabak telah menyerang setiap sendi haku ditambah pula skrg bz bebenor kat opis. Huhuhuhu..blk masak tetap masak tp tak sempat nk masukkan n3 sbb bila on je laptop haku pulak yg padam sbb bateri dh weak.....hehehheee. Laptop nyala haku p bantai tertdo...haduiiiiii. Uncontrol wehhh...bkn sengaja. Mata cam dh set tu..letih sesangat malam2 sampai tgh duduk ngadap laptop pon leh tertido...mlm ni haku coti masak sbb stok lauk pauk dh pinish dlm esbok. So mkn je apa yg ada. Untuk anak2 haku masak sup udang makan ngan kueyteow jek. Pastu ada rezeki bergolek jiran sebelah hantaq Spagetti pula...huhuhuhu..cam tau2 haku x masak malam ni. hehehheehhe...so haku layan yg tu je la...Terima kasih buat Jiranku iteww...sedap spagetti tu..nyum2.

Malam ni nak tepek picture bubuq aka serawa durian yg ntah bila buat pon dh lupa....so x dela korang cmuih (bosan) dok tengok gambaq karipap tu ja dr taun lepas...muahahahaha..so layannnnn

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)