Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Monday, August 16, 2010

Menu2 Ramadhan

Saje je nak tayang menu ari apa ntah..tp aku ttp nk tepek gak. Sbb aku ni slalu fail jek kalo bab buat agaq2 ngan kek coklat. Tp alhamdulillah yg ni menjd gak...Smlm dengan rasminya haku gantung piyuk sbb mr hubby belanja buka posa kat Kuala Perlis....best wooo...tenkiu2.
Resepi Agar2 santan ni haku ikut jek resepi yg ada kat plastik agaq2 tu...keh3..abih 30g agaq2 tu aku buat. Punya la tamak sbb aku tgk cam skit jek 30gram tu.Tp leh gak bg kat jiran2 utk berbuka kan.eheheh...nampak sgt jrg buat kan..ehehee..so layan je la no menu2 yg x seberapa haku ni....


Ni menu utama..kahkahkah..masak lemak cili padi rebung + udang...haku n mr hubby sukaaaaa...


Hah...aku x tau nama dia ni sbb kwn haku siti yg bg kat aku smlm...x dan nk berkenalan lak ngan dia ni....macih na len kali bg le lagiksss..ahaks...

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)