Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri...MAAF zAHIR & bATIN

Assalamualaikum...baru sempat nk tepek kad raya.....di bulan yang penuh kemualiaan ini kami sekeluarga mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir batin pada summmeeeee kawan2, sedara mara dan sesiapa juga yg penah mengenali saya dan kami sekeluarga. Pada kawan2 maya juga. Terima kasih kerana selalu memberi ilmu dan idea yg sgt berguna. Semoga ilmu yang dikongsi membawa manfaat kepada kita semua. Sesungguhnya sebagai manusia kita tidak dapt lari dari melakukan kesalahan. Oleh itu, Harap kawan2 atau sesiapa juga yg pernah terguris, kecil hati atau marah sebagainya tarhadap kata2 atau perbuatan saya, harap dapat dimaafkan segala kesalahan di dunia dan akhirat. Semoga Aidilfitri ini membawa kebahgiaan dan cahaya dalam kehidupan kita semua. Bersihkan hati, ikhlaskan diri.....aminnn...
Nnt amik kad ni sorang satu tau.
Al-Fatihah buat arwah ibu tercinta SALMAH BT SHAFIEE. Semoga rohnya dicuucri rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yg beriman. Rindu sangat kat Mak....tahun ni tak dapat lg kami nk cium dan peluk Mak. Ampunkan salah dan silap Kak Long & adik2 ye Mak. Semoga Mak damai disana......Kami semua tak penah dan takkan lupakan Mak selamanya. Semoga Allah membalas segala kasih sayang dan kebaikan mak. Rinnduuu Mak.............


1 comment:

ucubakery said...

Ucu & keluarga mengucapkan
Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Batin

Izinkan ucu gantung Kad Raya disini:
http://ucubakery.blogspot.com/2011/08/koleksi-kad-raya-2011.html

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)