Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, January 11, 2012

Anak Menakan @ anak sedara Haku yg Bolat...Alya Farisha

 Assalamualaikum.....monin semuaa. Harap pagi ni kita lebih baik dari semalam kan....Haaaaa...korang mesti tertanya2 si bulat mana la dok tayang pepagi nih...jeng3...bukan2...tidak seperti yg korang fikirkan....bukan haku baru dapat bb tp ni anak adik aka anak menakan haku yg pertama..sebelah haku la....Bolat kan...geram jek haku tengok...sib bek jauh kalau tak nk gigit2 pp dia yg montel tu....nama bb bolat ni ialah Alya Farisha....


Gambaq ni yg paling haku sukaaa....sebijik dan mmg saling tak tumpah macam muka arwah mak. Al-Fatihah buat arwah mak....masa first tgk gambaq ni mmg rasa terharu sebab mmg tak boleh nk kata apa lg. Mmg muka arwah...Allah amik mak dia bg bb bertuah ni muka cam mak supaya kami slalu boleh tgk dia...erm...rindunya kat mak....Semoga mak bahagia disana..Mak, ni la cucu mak yg No.3.....tak sempat mak nk tgk dia..kalau mak masih ada mesti mak org yg paling gembira.......
huhuhuuhuhu..dh teremosional pulak....
Tak sabaq nk tgg bb ni blk kedah....cepat2 blk tau...mak Long teringin sgt nk tgk Alya....cayang Alya

4 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhh tahniah dah jadi mak long

izahdaut said...

tahniah buat sekeluarga. mmg bulat.. kening pun tebal.. macho!!

Amie said...

woooo betul2 bolat...tomeinya!

MeknaBlog said...

MAMASYAZA : Makaseyyyy kak sue...

Kak Izahdaut: tq kak...macho apanya kak...heroin tuuu..kih3

Amie: tula bolat...geram jek tgk PP dia..

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)