Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Friday, April 13, 2012

Kek Barbie ala Fairy Secret...

 Arini ibu cuti...si adik & kakak dh bopa hari asik menyungut nak makan kek coklat. Ibu plak ada mood kemalasan melanda....semalam kakak dok remain nk kek coklat. Tp smlm mood malas masih menebal. Ibu pon janji arini. So pepagi buta haku dh dok godek2 buat kek coklat. Macam2 permintaan...so ni la jadinya kek utk diorang. Adik bangun2 tdo nampak kek ni seronok sengeehhhh tak terhingga. Seronok bila tgk anak2 happy....tak sabaq2 diorang nak makan. Hilang la rengekan beberapa hari lps tu...
Dalam ni kek Coklat Khariani.  Haku main hantam ja ni. Konon2 nk ikut permintaan kakak nak barbie Fairy Secret tu...hehehe. Hantam sjala labu....janji ada ropa barbie tu kira okeh la kan...hehehhee.
Okeh dh tak larat nak bebel. Nak kena p masak nasi plak...layan gambaq 2 orang budak bolat sedang mamam kek...layannzzzzzz.. 
 Kakak asik dok menempel kat kek je

 Adik pon nk tumpang sekaki posing kat kek


 Tenung2 kekk..

 Kakak kata kain dia dh koyak cam dalam CD....

 Adik sedang khusyuk makan kek

Kakak pulun makan...

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)