Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Thursday, April 19, 2012

Mee Udang & Nasi Goreng Udang


 Assalamualaikum.....salam pagi Khamis yg indah...mood arini...baloq liat...maklumla last day keja. Minggu ni rasa aga meletihkan. Baru sdh settle minit mesorat. Mai melepak kat sini sat....tenangkan minda..ahaksss. Masa dok tgk gambaq2 lama tu ternampak gambaq masa p makan kat Sg.Dua aritu. Ntah bila pon dh tak hengat. Tapi nak jugak letak gambaq nasi goreng udang yang sedap gak kat anak tekak kami. Tempat Makan: Kedai Mee Udang Pak Ngah Aziz Sg. Dua, Penang. Selalu p makan mee udang je. Aritu En. Bigboss oder Nasi Grg udang. Sedap jugak. Untuk anak-anak tercayang oder nasi goreng udang gak tp versi tak pedas + telur mata kerbau. Tu pon sedap gak...pendak kata sedap saja kat tekak aku ni...hehehehehe....(apa yg x sedap pon tak tau)..senang bela kan haku ni...hahahaha..ayat tak bley blah.

Bigboss punye..

Haku punyeee

5 comments:

Bicara Kak Noor said...
This comment has been removed by a blog administrator.
MeknaBlog said...
This comment has been removed by the author.
♥MAMASYAZA♥ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ogyep yummy mellow said...
This comment has been removed by a blog administrator.
MeknaBlog said...
This comment has been removed by the author.

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)