Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Sunday, August 30, 2009

Gulai Lemak Ikan Talang wif Rebung



Gulai Lemak nih buat berbuka ptg khamis arituu...dap...x penah buat lg ikan talang ngan rebung...slau buat dengan terung jek....ehehheee...ropa2nya sedap gua ckp lu......tumih darat plak......munkin sbb sbb tunjuk ajaq dr kak ila kot...(dia ni member opis haku..mmg teror bebenor bab masak nih...tq kak ila ekkk)..so layan gambaq je la...x tau nk tulih resepi camna sbb aku pakai agak2 jek....kihkihkih...len kali aku buat aku cuba sukat nah..maklumla...ptg2 skrg ni mmg x menang tangan nk settle bahagian masak nih...balik keja jek terus sinting lengan baju.bersilat didapoq nk siapkan juadah berbuka....so layanzzz jek gambaq bihh

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)