Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Sunday, February 7, 2010

Ikan Masak Kunyit & Masak Lemak Pucuk Gheti





Menu ari sabtu....aku kan cooti, so buat la menu ni sbb ada pucuk gheti (kat kedah panggil nama ni..kat tpt lain x tau plak) my FIL bg.....mr.hubby mmg suke masak lemak sayoq ni...lg satu menu tu ikan apa ntah nama dia haku buat masak kunyit jek (sebenaqnya x tau nk boh apa masakan ni). Haku suka cume kali ni x ckp pedas aaa...pedas sket baru terangkat beb...tp bole la...kat anak2 aku buat sup ketam jek....maleh nk letak gambaq sbb slalu dh letak....
mgg lps cuti weekend mmg x dak acara ronda2 coz mr.hubby bz jek memanjang...so malas nk kaco dia.....dok aje kat umah layan anak2 n buat beberapa projek terbengkalai tp baju haku x lipat pong...nape la aku malas sgt nj lipat baju x tau nk buat camna dh.Teruk sungguh la haku nih....mende lain leh jek buat..bahagian lipat baju lambat sgt nk buleh buat.Masalah mental sungguh la..so korang layan je la gambaq2 x bopa cun nihhh......nnt akang datang ade lg N3 psl projek yg haku buat. Tungggggggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)