Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, February 24, 2010

Kain utk Langsir baru hakuuu


Ni lah kain yg haku beli nk buat Langsir....



Tadaaaaaaaaaa...N3 ni Khas aku tujukan buat kak Suzi (mamasyaza-conteng2 hidup). Kak Haku dh tayang nih kain tirai aku yg masih dok jd kain. Jauh ni haku beli. Nun beli di Segamat, Johor nun.Ntah bile le nk jd tirai. kih3...takpe2..janji material dh ada...kena tgg gaji bulan depan la nk beli bahan2 lg...alang2 nk buat kena la bg aku berkenan.heheheheee.....haku mmg berkenan tahap gaban dh kain putih bunga oren tu....yg kain jalur2 pilihan mr. hubby. Kalo hikutkan hatiku aku suke putih sumeeeee...nampak bersih jek kan...(isk3 mcm la aku ni rajin sgt nk membasuh). yg tirai jarang2 tu haku kebas kat Nilai 3. Tu jek yg haku bli pon...mn ada bajet manyak maaa...tu pon sekeping rm29.90 tuuu. Haku rembat 4 keping. ckp la utk tingkap umah haku tuuuu....bkn manyak pon tingkap...bila dh jd tirai nnt aku tayang len..kih3.skrg tgh dok servey paten yg sesuai ngan jiwa haku. Haku suke yg simple pastu cantik dan sedap mata haku memanjang.....Ermmm ade ke ekkk..tp adala satu paten tu haku mcm terbekenan jek...tgk la camna nnt..k bye.

2 comments:

MAMASYAZA said...

amboi suka sgt warna putih, apakan daya dah berkenan dihati, kenala belikan...cepat buat...aku dah tak sabaq2 nak tgk apa akan jadik lepas ni

MeknaBlog said...

sabaq2. Kena tgg gaji bln depan beb. Budget dh x dak nk bli bahan lagik...

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)