Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Sunday, March 7, 2010

Apple Juice



Nih tajuk bopa haribulan buat pon dh x henget. Maklum la bz. Minggu lps aku kursus 2ari so x dak la nk buat n3 bagai. So arini korang jangan lak terkejut kalo n3 aku berderet2...keh3. Lepas gian la katakann...muehhhhh3......Ni la ayaq kegeraman aku skrg. Kdg2 bleh plak apple ni x dak masa haku gedik2 nk beli...tensen2. skali jumpa hamek aku hentam beli sampai 12 biji....jenuh gak nk menghabiskannya......ni haku blasah jek buat...layan jek...

Bahan2:
  • 5bj epal hijau
  • 6 sudu mkn gula
  • Air masak secukupnya
Cara2:
  • Basuh n potong epal kecik. Masukkan ke dlm blander sume bahan lain dan blend jek
  • Pestu tapis .
  • sedia untuk dihirup...

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)