Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, March 10, 2010

Menu Smlm.....Mee Goreng lagikkk



Ni kes x mo membazir mee yg dh 2-3 ari dok bertapa dlm esbok aku tu.....so smlm aku decide buat meni ni jek utk kami. Haku buat 2 versi..utk anak2 aku grg yg x pedas. Untuk aku ngan Mr. Hubby yg pedasss punyeeeee. Tp yg frustnya mee grg aku agak masin sket...Heeeee...frust jek rasa. Haku ni dh kena sumpahan mee masin ke hapa...asal grg mee jek mesti termasin sket. dh 3-4 kali jd camni. Haru sungguh. Kalo anak dara mesti org kata nak kawen...tp haku nih mak anak dara..nk kawen apa kebendenya. Tp masin2 pon haku blasah gak....masih la boleh diterima tekakku ini. Sory aaa laling mee dinda da termasin....layan je la ekkk


Jus Dragon Fruit nak interprem skali....haku sukeeee...
di inspirasikan dari Jus Kat Blog K.Nor. Tp aku hentam jek boh apa yg ada kat dapoq haku...apa yg pasti Habess beb...Panas2 cenggini mmg syahdu dpt minum Jus2 neh...

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)