Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, April 28, 2010

bebel2 bg ilang ngantok & Oder Cistat

Wuarghhh..ngantok tahap gaban arini..Masalah btul aku nih kalo tdo awai lg haku ngantok bila mai keja....Kalo aku tdo koi 2-3pg ok plak x dak ngantok2. Nih dr pg td aku menguap.Pastu bekpes aku p hentam melantak koetew grg plak.Lg la menambah kemengantukkan diriku ini. Dh la tu lunch aku hentam nasik lg + serawa ubi kayu (buruk btui makan). Perghhh.....ni mata dh ala2 garfiel (btui ka ejaan..hentam sajala mekna oiii).Silap skit ja lup la nihhh. Harubiru blues btoi la. Dh la opis haku ni sunyi sepi.Syahdu btui kalo leh baring2....bayanggggggggggkan...............................................
woi2...udah2. Haku soh bayangkan jek. Yg korang p amik bantai tdo sapa soh..hiskk...mengalahkan aku la pulak.
Malam ni projek cistat aku kena beroperasi lg. Ada 100 pcs gak dh. hehehehee..besh2. Mlm nih sahih kene tdo lambat.Sonoknya buat kuih. Disebabkan tu jugak aku x dan nk snap masak2 aku.Sbb tu dh lama x buat n3 msak2. Bukan x masak. Masak tetap masak.Tu mmg wajib. Tp kan arini rasa cam maleh nk masak sbb kat cni ada PM (pasaq malam la...korang pikiaq pa?). Cam nak minta laling aku tlg beli laksam jek. Sedap btui laksam pakcik tu. Haku kalo beli mesti 2 bungkus....yela dh sebungkus sengget jek.skit ja.mn ckp beb.Kalo lalingku itew blk keja awai besh la.Aku x yah masak leh start buat kuih awai sket...leh siap awai..isk3.....
Lusa & tulat public holiday beb. Ari minggu.Mmg beshhhh....ari utk mengemas umah.....keh3...
walaupon dh tayang manyak kali aku tetap nk letak gambaq projek tat smlm.Tq pada Kak tie, Kak Nor, Kak B, Faridah n kak Ruzleeta sbb oder cistat kat kite........





update: uwaaaaa...sob3...laling blk lambat nk p berbisnes gak dia pong...terpaksa le den masak.Kempunan nk mkn laksam....Buat mee grg pon sodap ekk ujan2 nehh. Dpt mkn bubuq gamdum pon sodap nehhhh. Iskhh3........

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)