Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Monday, April 26, 2010

Oder




Ni projek kuih smlm....baru kuaq oven....

Dh lame x sempat nk update blog...nk buat camna kebzian melanda hidupku. Yela kan baru nk start busines tat...mauahahahahaa. Bisnes le kunun. Sebenaqnya saje je seronok. Nk kata untung tahap gaban tu x de la kan sbb aku buat sket2 je. Tp seronok sgt sbb ari2 ada org oder. Sehari paling koman 50bj ada la...Apa yg penting....haku sukee.hehehehee.....Terima kasih utk kawan2 yg sudi oder. Buat Kak Ummi jugak terima kasih atas resepinya ya...kita minta halal.....

2 comments:

MAMASYAZA said...

dah meleleh ayaq liuq aku tgk tart hang

MeknaBlog said...

hg tu meleleh sediaaa...

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)