Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Friday, November 4, 2011

Dapat pembantu Baru lerrr....Tenkiu LaLiNg

Yang sebelah kiri tu live punya gambaq....sebelah kanan tu gambaq kat kotak

Assalamualaikum....N3 atas permintaan MAMASYAZA. Erm..bkn tak mau letak tp risau nnt org pikiaq nk menunjuk-nunjuk pula. Tp tak da niat pon. Sekadar suka2 ja kan. Dh penah buat n3 psl BM ni. Mmg dh lama dok mengidam pembantu ni. Alhamdulillah ada rezeki nk guna BM akhirnya. Haku masuk ahli Cosway pon semata2 nk beli BM ni dengan harga lebih murah. Memang berkenan sangat dengan paten dia. Hehehehe...harap bekenan jela....hhahaaha. Modai tak dak...Tp syukur sgt sebab Bigboss mmg memahami peel marka dia ni..selagi tak dpat sesuatu tu....dok berangan2 je.hahaha. So dia belikan la juga. Terima kasih sangat2. Semoga Allah jua membalas segala kebaikan itu. MAMASYAZA ni haku dh tepek gambaq BM tu...harap x kempunan lagi yerrr...

5 comments:

Nieza said...

tahniah dah ada pembantu tu...memang mudah kan:)

MeknaBlog said...

Nieza:Terima kasihh...yup mmg byk membantu...

ilahjy said...

waaahhh mekna dah dapat dah Bm...tahniah.. cepat juga ya..kak ilah dulu lama juga nak tunggu stok...tapi hari ni Bm ni buat ragam laa tak boleh ulang 2 kali nak uli... dia diammmm... tah mcm mana tak tau laaa... nak kata rosak dia bergerak..tapi bila nak ulang adunan ke 2 dah tak boleh.. tak tau pasai apa..huhuu
kena tunggu esok baru boelh buat pula..sedihlaaa mek naaaa...hany berapa kli jer dia ok masa m,ula beli dulu..jadi hati2 masa guna...

MeknaBlog said...

Kak Ilah..ye ke kak? MODEL yg same ke? Risaunyaaa...lam sy tgg ni kak...rasanya oder dr bln 5 ke 6 aritu br dpt ni

ilahjy said...

salam na
ya model yang sama...huhuuu

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)