Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Sunday, May 24, 2009

Kuih Katayap

Pagi jumaat my FIL bagi nyok (kelapa) yg x bopa masak g..peh ni kalo layan buat inti ketayap beh nihhh....tp disbbkan kepalaku sakit tenat sampai x leh bgn....jd projek ni ditunda dulu....erm..aku ni kalo bahagian sakit pala mesti tahap gaban nyerrr...terpaksa la my hubby mkn kedai n taking over urusan umah n jaga anak2...sian dia...dh le baru blk keja....tp nk buat cemana.....dan dia pon dh paham sgt......jd tanpa membuang masa kita layan gambaq na.....resepi...ntah aku hentam jaaa....tp aku nk tepek gak gambaq kat cni w/pom ketayap aku sememangnya x cun...wahahahahaaa.......gambaq x bopa hensem sbb gelap...guna HP jek

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)