Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, May 27, 2009

p tgk kak emi

td time lunch aku g ziarah member opis yg dapat org baru...hehehe...bb girl...sume 3 org ank dia girl...comei...cute sgt..padan la ngan maknya pon yg kecik comei cam sheila majid je....aku p ber4 ngan member (kak ila, kak ita, ct)...sebiji keta la kan...aku drive....yg syoknya sume x bopa igt jln kerumah dia...maklum la p pon masa nengok anak no.2 dia dulu...dh 3tun....asik silap masuk jln je....hadehh...berpeluh ketiak aku ni asik patah balik....co-pilot pon hmpeh......(kak ila la tu) bkn main lukis plan tp p silap gak...huahuahauaahuaaaa....last2 1.40 ptg baru sampai umah yg dtuju.......dok kejap minum pa...pas2 kami pon berangkat balik la...dh lambat kan....sepatutnya break habih koi 2ptg....ni dh lambat sgt.....abih tu kuar balik pon silap jalan g...aku pon dh penin daaaaa....sampai opis dh koi 3...rasa bersalah jugak tp aku dh gtau pegawai aku ni kuaq td.......erm...peh....letih+ngantok...sib bek td singgah beli ais kacang ngan bihun sup siam.....peh marvelous songgoh...sedap...ais kacang pon sodapppp...burp..Alhamdulillahhh...dh kenyang....ok la habih dh cita...

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)