Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Tuesday, May 12, 2009

waaaaa.........borinnnnn

smlm aku cuti masak.dh datang virus M aku sbb umah bersepah.....x sempat nk mengemas sbb si adik buat hal. jd aku decide beli ja makanan untuk makan malam.balik keja ja aku terus start operasi kemas umah dan dapoq yg dok berselerak...si adik aku bg tdoq. Kakak lak tgk kartoon Mickey Mouse. Kakak mmg kalo tgk kartoon menghayati btoi..sampai panggil pon x menyahut dh......ja line clear....lps basuh pinggan mankuk aku sapu2 sampah dan kemas apa yg patut....clear la umh aku...peh..legaaaaaa.....bahagian tu dh settle.....uiks.......nampak lak kain baju yg x berlipat sampai dh x muat raga...pegang yg tu laksss........lipat baju sampai masuk waktu mangrib.settle bab kain baju aku teruih p mandi n solat. Mr. Hubby dh beli makanan aku cuma masak nasi je....hehhehe..perut pon dh berlagu dangdut remix dh.....aku hidang makanan dan ngap...lps tu kemaskan beg pakaian mr hubby siap2.Settle keja aku...sume dh clearr..

waaaa....sok mr hubby nk g BTN seminggu....uhuk3...sedeynya...sunyi aa aku x de sapa nk ajak bertengkaq.Tinggal la kami 3 beranak kat umah...mesti borin gilerr..isnin depan baru dia balik....x bestnyeeeee......tensen3.tp nk buat cemana kan apapon tetap kene p jugak.Aku mmg x best kalo mr hubby x de umah....sabor je la.aisey.....jumaat sabtu aku cuti.mesti boring tahap gaban Mr hubby x dak...camna niiiiiii.....camna nk lalui niiiii...

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)