Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Tuesday, May 26, 2009

tak de idea nk masak....

Edehhh...knapa??????????kanapa?????????????.....kenapala x de idea nk msk nihhhh....hadehhh3....buntu sungguh otakku ini......balik keja singgah je kedai runcit yg on the way nk blk umah....nampak ikan siakap......rase cam nk mkn...mik la seko......pas2 mik kangkung n bli la skit brg2 keperluan dapoq aku terus balik amik anak2 n balik umah......pas2 tgk lantai umah yg sungguh cun (mcm2 corak adaaaaa).....aduh2 ...lg la blurr nampak umah beselerak....ni yg ilang mood nk msk nihhh...x leh jdnihh.....aku pon terus bersilat kemas umah luuu........sapu2 sampah..kemas2 mainan sume.....yeh....tiba la masanya yg dtunggu2...leh mop lantaiii...yahuuuuu....syok2..........mop la habih peta2 yg anak2 ku buat...apalg susu diorg yg tumpah la.....pehh..silau mataku dengan kilatan lantai yg baru di mop...peh..puaih hati aku...haa.....baru la ade mood nk masak......hehhehe..opssss...ada lg la mende x settle...baju x sidai g...sblm mr hubby balik dan membebel kat aku (dia yg slalu bebel kat aku....isk terbalik kot no..aku ni x suka bising2)..baik aku sidai kain baju lu....settle...yes2..leh mula masak...adik pon mood baikkkkk ja arini......wahh2...rajinye aku ariniii(puji diri seniri).....aku pon memulakan la acara main masak2...jeng jeng jengg...ni la yg terjadi utk mkn semalam.....




p/s:Udang2 lam tomyam tu 4 ekoq aku ler yg kebas......my hubby x mo......kenyang ngan udang la akuuu...dh ler udang2 tu besau2.......4ekoq ku rembat....pehhhhh........mmg beh aaaaa...rugi la mr hubby

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)