Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Tuesday, June 9, 2009

serabut tahap Gaban...huhuhu..

Kakak lepas blk umah tok ngan wan demam + selesema...semak perut aku tgk idung dok meleleh ngan batok yang makin teruk bg aku. dh try mcm2 kaedah nk mengurangkan batuk dia tp x jln jugak....ssh hatinya aku tgk dia camtu...sedeyyyy....smlm batok sampai muntah2...pg ni aku decide wak dia mai PKU (Pusat Kesihatan Universiti) sbb batok dia x mo ilang...dr mahyudin ckp kahak dia byk nih...erm....dia bg ubat cairkan kahak...risau ngan aku ni x leh tgk anak2 aku x sihat....serabut habih...terus ilang mood aku nk mambaking kek........ni aku wak dia mai opis...tgh lunch time baru nk p hantaq umah ngasuh...tu dia tgh tgk astro ceria...aku dh bg mkn nasi n mkn ubat.....mlm aku tdoq pon x lena...sian tgk cam ssh sgt dia nk bernafas......dh kurus kerin...asik demam jaaaaaaa...dh x bulat dh......takpala ...tgk camna ubat ni nak berkesan dak?......kita tgg dan lihat
beralih lak ke cerita si adik...adik ni 2-3 mlm lepas dok berjaga malam...koi 2pg baru nk tdo..kalo x teriak takpa..ni dh la x mo tdo...melalak lak....aduhhh....tensen2...aku ni dh nak naik mengong x ckp tdo...erm...sabo jela.......pas2 la nia dik pon makin kurang mkn.....mayb dh jemu ngan menu dia kot....erm....tp smlm dia mkn byk...sonok aku suap dia.....moga2 anak2 ibu semua sihat dan dilindungi Allah S.W.T dari segala perkara buruk dan gangguan syaitan. AMIN.

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)