Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Monday, December 20, 2010

Budak Bolat demam....ilang abih kebolatannya




Dh seminggu lebih adik demam. On off...mkn ubat ok la sat. Pastu badan adik panas balik...Smlm lps p amik ubat di Pusat Kesihatan Universiti dan buat nebulizer keadaan adik dh bertambah baik. Cirit birit pon dh x da. Cuma demam ngan batuk ja still ada g. Smlm badan adik dh x panas lg. Syukur Alhamdulillah. Rata dh aku arak p amik ubat. Last Di PKU gak yg dia mau lega. Adk kena buat nebulizer 2 ari...smlm ngan arini. Jap g aku nk kejutkan anak2 la. Sehari 2kali kena buat nab. pg ngan petang. Kahak adik byk tp budak2 mn tau nk ludah ke apa. Mlm semalam adik asik batuk dan muntah sepanjang mlm. Mmg x lena haku sbb risau ngan keadaan adik. Apalg kepala pon dh sakit sgt. dh bopa ari aku lena x tentu arah. Kepala rasa cam ada bom jangka ...nyut2 rasa dia. Ngan aku skali dpt mc. Uat migrain yg aku dok mkn pon dh x de kesan lg dh. So doc dh tukar ubat baru. Smlm lps blk klinik aku mkn. Ok rsa makin kurang sakitnya.Harap adik akan cepat sembuh ye sayang....
Selama seminggu ni aku kena gak p keja. Sbb pertama aku baru jek cuti. Sbb ke 2 cuti pon dh x de...nama je p keja tp hati ngan pala otak dok teringat ke anak....sian sgt tgk adik demam camtu.....
Esok haku plak nk kena g hospital. Nk scan ngan buat ujian darah psl penyakit haku...Harap semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan Allah hendaknya...kwn2 doakan yg baik utk aku yerrr....

1 comment:

MAMASYAZA said...

wahhhh, mmg dah nampak kuruih sibulat tu, aku pun arini tak p keja, sakit kepala tahap gaban+sesema

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)