Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Monday, December 20, 2010

Strawberry, Bleberry & Kiwi Cheese Tat



Assalamualaikum...pehabaq sumeee??? Pg ni baru ada sedikit kelanpangan nk buat N3. Tayang cheese tat pepagi buta nihhh. Ehehehhee...sebenaqnya ni projek smlm. Actualy mlm smlm. Buat sbb adik budak demam tu dok minta masa aku dok blogwalking ada dapoq sapa ntah tayang...adik sudah nampak...asik dok minta nak2. So aku pon layan jela. lgpo dh mmg lama sgt x buat. Sejak aku stop meniaga tu ni la br buat....lgpon jiran sblh umh mengandung. Dia teringin nak mkn...buat satu adunan jek...dpt l 24bj ++.( kak suzi:ang preggy baru aku buat utk ang..kekekekek). So aku bg kat jiran skit..tinggai kat umh skit habuan budak2 dan bapak budak. Mmg laris la sbb dh lama x buat kan..kalo dak diorg x layan pon sbb ari2 aku dok buat. Resepi biasa la. Korang cr la ekk dlm ni. Malas dh aku nk copy @link bagai. Mood kureng...

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)