Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Saturday, December 4, 2010

Megi Goreng Teloq Mata????



Malam ni mr. Hubby ada perjumpaan,,so masak yg simple je utk anak2..megi goreng. Megi togel jek. Cuma boh udang ngan teloq mata ja...kang haku taruk sayur bagai haku gak yg nk kena kelaih ...huhuhu...x mo byk keja x yah boh sayow siap2. Sonang koje den..ehehehe. Siang td dua ketoi bulat ni dh mamam nasik dgn bersungguh2. Sure mlm ni depa x bopa nk layan nasi...tu yg grg megi tu sbb stok mee x de. Janji diorang layanzzz..aku buat yg simple jek sbb x payah taruk cili bagai dh...hentam saja sos+kicap..tp tgk lajuu jek diorg makan .,,,kira ok la kan..ehehehe,,so layan jek gambaq ni...buat kenangan . Ceeewaaahhh..
Skrg heboh psl kes curik gambaq masak2.....Ermm....x sangka plak ada org camtu kan...dh la x minta izin....harap aku x tergolong la cam org sebegituuuu...harap sifu2 halalkan ye resepi yg kita dok cuba tu......Terima kasih pada semua sifu2 sbb kongsi resepi kat org2 yg x pandai memasak seperti haku ni......byk membantu sgt..terima kasih terutamanya Kak Hana, kak Umi Kuantan, CMG , kakNor dan sume yg haku dok follow....tq,Jgn ler kecil hati kalo x letak link sbb byk oiii haku dok follow....

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)