Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Wednesday, January 26, 2011

JJCM@PMC



JJCM kat PMC tadi....So malam ni menu JJCM @ PMC je. Hah sudah kena jangkitan K.Nor la ni...hahaha...ampun K.Nor. PMC tu singkatan Pasar Malam Changlun. Sebenaqnya aku amatla jarang p PMC ni. Dh lama juga tak p sbb tak ada pon nak beli. Tp arin Mr.Hubby ajak p...so tunggu lagi...ikut lerrr. Ronda punya ronda ni aje yg haku beli +potato spring+sir soya....aahahhaha. Dhtu kang haku borong sakan satg sapa nk melantak pulak. Lgpon tak baik membazir kan?kan?kan? Anak-anak lepas mkn Yong Tau Foo ni pakat lena habih dh. Alhamdulillah byk juga diorang makan. Leh la ibunya nk ronda-ronda blog plak...huhu. So malan ni tak de la 3 masakan yang haku buat....ok la nk p pikiaq nk buat projek apa ntah malam ni. Busan ni. Mr. Hubby pon kuar td...ok..haku cau dulu....kalau jadik apap soh adela n3nya...Insyaallah..daaa

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)