Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Sunday, January 30, 2011

Kopak2..nila akibatnya kalauuuu.....


hehehheeeee...selamat malam summeeee.. malam ni tak ada N3 masak-masak sbb haku mmg tak masak pon sbb kepala wa suda mengong maa....ini selesema buat haku pusing kepala. Jadinya makan oder saja la.hahahaha.
Ok berbalik kepada gambaq di atas ye tuan-tuan dan puan-puannn.Ecewahhhhh...semalam masa bawa anak2 keluar ada singgah kedai bakery..ha nila jadinya kalau singgah. Kopak den dibueknyo. Bukan boleh tgk saja. Mesti kena sambar juga apa2. Tu pon sib bek sat saja ...kalau lama skit lagi ja mau mr.hubby masuk cari dalam kedai la alamatnya. Sebab dia mmg tahu biniya ni kalau masuk kedai bakery silap haribulan tak nampak pintu keluar...masalah sungguh......so ni jela yg sempat disambar..layanzzzzzz.nk g tdo dh. Gud nite.

lupa plak nk tepek makcik nihhh...merajuk plak dia...

16 comments:

NoorMasri said...

hihihi geli hati akak baca.....akak pun gitu gak

Nieza said...

sama lah saya pun suka juga..hehe

Yatie said...

Salam Mekna,
Rasanya semua orng mcm tu kot...akak pun sama, pantang masuk kedai jual alat2 baking..maunya berjam2 kat situ...mesti dan wajib sambar sesuatuuu...

♥MAMASYAZA♥ said...

haku ingatkan hang nak stori mori hang masa apa time cuti, rupanya p beli bahan ni, kat mana hang beli, asiokis kahhh..???

MeknaBlog said...

Kak NoorMasri:hehehee..kenyataan tu kak.

Nieza: seronok wooo...kalah masuk kedai emas lagi.

Kak Yatie: Tu la kak...masalah bti kan. Masuk ja sambar..masuk ja sambar

kak Su: kedai biasa la kak. Beli ari sabtu nuuu

zie aziz said...

as salam....tumpang tanya,kt mana bl acuan cupcakes yg byk kuantiti ni?t.q

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)