Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Sunday, April 24, 2011

Cotton Soft Japanese Cheese Cake



 Assalamualaikum...akhirnya dapat gak meronggeng kat sini w/pon dh lewat..haku tak kira...haku tetap nk meronggeng kat sini..hakhakhakkkk...aci kan?kan? Ari cuti selalu bz jek memanjang (BZ sgt la kunun)...ermm...biasala ari cuti la ari utk mendobi, menyimpan,dan macam2 yg sewaktu dengannya. Ari keja tak larat lerr beb....takat mendobi dan menyimpan skit2 tu ok lerr...kalau nk bersungguh2 huhuhuhu...leh koma woooo....hahhahahaha. Adeke org buat semua tu koma? kihkihkih. Pastu ari cuti gak ari untuk p berpoya2 ngan family. Ok cuti pon dh abessss...jom kita tgk apa yg sempat haku godek2 kat dapoq tgh td. Erm....buat kek yg Bigboss suke. Cotton soft Japenese Cheese Cake From Alma@MyResipi. Dh banyak kali buat. Mmg soft lerrr.....dihidangkan plak bersama blueberry Filing..perghhhhhhhh....tangkap lent[ok beb....so layanzzz lerrr . Resepi pandai2 la korang godek2 dlm dapoq haku tu. Haku maleh dh nk Copy Paste. Tq Alma mmg best la resepi U....i like.

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)