Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Saturday, April 16, 2011

Kerang Masak Pedas


Assalamualaikum...menu dinner ari apa pon dh lupa nih. Teringat masa tgk dlm file gambaq ni tak buat  n3 lagi...ehehehe. Menu biasa2 saja. Beli kerang tp nk buat cicah ngan ayaq asam dh selalu dh. rendang pon selalu dh. So goreng biasa cam ni la. ok juga. Kasi pedas baikkkk punya, Mmg layannnnnnn.....ngan wangi daun limau purut tu...perghhhhh..pekena plak nasi panas2 mmg besttttt. Bertambah2 lagiiii...Nak taip resepi pon haku tak igt sukatan la. Maklumla masak jenih tauk2 dan agak2 saja. Aduihhh....maaf la yerrrr....Korang layn gambaq je la. Haku nk p siang ikan nih. Td p kidnap kat Pasaq malam. Eheehheheehe... Daaaaa

3 comments:

hana said...

salam mekk... kabare??? amacam bisnes skrg?? mudah2an terus murah rezeki..... smlm aku bli kerang bakor.. ya rabbi geseng semua! jd arang ko.. ampesss....

MeknaBlog said...

waalaikumussalam...baik2 je. Hoh bisnes kite dh pencen akak. Hehehhee...haku dok mkn pencen jek skrg...wahahahaa. Aduhaii...sayangnya kerang tu. Bleh buat kayu arang tak..hahaha

Nuridah said...

Assalamualaikum Mekna,

sedapnya nampak kerang nie...terliur akak tengok...akak follow blog ni ya..hehe

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)