Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Monday, April 18, 2011

Sesi bertapa beb....

SEBELUM

Alhamdulillah baru sudah selesai sesi bertapa...hahahaha....satg korang igt aku menuntut ilmu mentera anjasmoro plak...kehkehkeh. Bukan la....ni sesi menarah bukit kain baju yg dh bopa ari dok makin meninggi tu...aduih la...lenguh pinggang2 ni dibuatnya. Tu pon sib bek sambil layan filem hindustan kat ZEE. Kalau tak sahih masuk helaian yg ketiga aku dh hanyut....bukan hanyut dalam ayaq terjun....hanyut dibuai mimpi. Bigboss pon x berani tukaq channel la. Tukaq tgk aku lg cepat turn off....hahahhaa.
Haku ni mmg ada satu masalah nk habaq bg kat hgpa semua...berat masalah haku nih.... kalau la hgpa semua ada jalan penyelasaian atau pendapatan nk bg kat haku. Mmg haku terima ngan periuk yg terbuka...eh silap2. Terima dengan tangan yg terbuka. Okes...masalah haku ialah malas tahap gaban otomen satria baja hitam sincan dan yg sewaktu dengannya kalau bab melipat kain baju ni. Macam2 dh haku buat nk bg bleh lipat baju ni. Puas dh pikiaq x tau pasai apa jd laguni......agak2 la kan suis bahagian operasi lipat kain tu rosak kut nohhh....jenuh la. Haru sungguh. Kalau bab masak or baking sanggup ja berjaga bagai. kalau bg lipat kain ka...ermm...mmg pegang ja kain...menganga ja keja. Bukan nganga makan tu. Ni nganga menguap la. Bleh sampai lenguh sendi mulut asik dok menguap. Tak ke satu masalah besaq tu. Besaq kan ? kan?...so ada sesapa nk bg pendapatan tu silala no...hahahaha. Orang nk bg pendapatan kalau x mau haku x tau la nk kata pa dh kan....Ok la...perut dh lapaq eh...lapang sebb dh settle kain baju semua...So nk p Gud nite dh la. Tdo la beb...Tata Titunnn....tututtttt...



 SELEPAS...cantik kannn

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)