Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Thursday, April 7, 2011

Penang Char Koey Teow Sedappppp....

Penang Char Koey Teow yang sangat sedap kat tekak haku. Terima Kasih Che 'iza di atas resepi yang besh sangat ni.
Haaa...korang jangan plak heran nengok Char Koey Teow aku kemarau x dak kuah...muehehehee. Memula memang nak letak kuah baaikkk punya tapi tak tahu plak bila Bigboss nk makan. Kang jd kembang setaman tak besh la kan..kan..kan. So utk tidak memeningkan kepala haku yang dok nyut2 sakit tu haku amik pendekatan goreng jek kering...perghhh rasa tetap menawan Kalbu jugak beb....Pastu semua bahan plak ada..tambah-tambah kerang tu...ha cita bab kerang ni kan..hahahaahhaa...gelak dulu ni. Masa kopek tu separuh dh masuk mulut haku...tgk2 tinggai sejemput ja habuan Char Koey Teow...sib bek  tak masuk mulut semua...hahahahahha. Teruk btui haku ni. Haku mmg suka kerang nih. Lagi2 kalau cicah ayaq asam. Nyum2..sedap oooo.So nnt la haku update resepi noh...

1 comment:

Nuridah said...

Suka char kway teow...1 pinggan tak cukup mesti nak bertambah...sedappp

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)