Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Tuesday, February 15, 2011

Acara Makan2 Lagiks


Acara makan-makan dan jalan-jalan untuk harini. P tesco beli barang dapoq pastu makan kat pizza hut.... ada menu baru ropanya...best jugak, Sedap pizza tu. Nama dia kalau x silap ring of fortune...pastu ku oder meatball cheese baked...Alhamdulillah kenyang. Bila perut sudah kenyang sambung ronda lagiks...singgah cosway usha2 menda yg aku dok mengidam...huhuhu...frust la suda habis stok maaa...habih semua stokis cosway dari alor setar sampai ke jitra aku p carik....tak de la pulak. Kt changlun mmg x de la. Kena oder...lambat la kalau nk oder2 nih. haku ni bukan penyabar sangat orangnya..huahuahua...Tgk la camna kan...okla la korang layan jek la gambaq kami masa p makan2....

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)