Recent Posts

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi jengah sini. Sudi-sudikanlah tinggalkan komen kawan-kawan kat sini ekk..terima kasih kepada yang selalu kongsi resepi-resepi ngan kita yang baru belajar ni. Sangat-sangat menghargainya....Semoga silaturrahim akan bertambah erat walaupon hanya di alam maya.

Jika ada yang berminat mengoder saya sedia menerima tempahan kek, cupcake dan Tat. Jika ada yang berminat untuk mengoder produk-produk homemade saya sila PM ke FB saye yer. Terima kasih.

Thursday, February 24, 2011

PuLuT Duyan...waLLaHhhhh...

Assalamualaikum dan selamat malam semuaa....ada apa stori malam ni. Erm...malam ni alhamdulillah dapat juga haku jengok blog. Arini haku kene bertugas kat Bilik Jubah . Tgg budak2 hantaq balik jubah konvokesyen diorang dan amik transkrip. Seharian la haku dok melepak dalam tu ngan 1-2 lagi petugas.So mmg xdan la nk buat n3 bagai. Takat nk tengok je blog bleh la..hehehee..
Apa pendapat korang dengan baju baru blog ni...ok tak...hehehee..terima kasih buat Mamasyaza@contenghidup sebab membantu mengecunkan ropa paras blog haku...hahahaaa..kang ada yg pingsan baca stetment kontroversi nih...hahahahaa. Cantik pada pandangan haku la.Kihkihkih...Dh lama serik nak edit apa2 kat blog lepas kejadian aritu..hahahaaha. Tau pon takut kan...dh tau tak terer nk memandai2..ha amik ko.  Tp ni dengan bantuan Pra Pakar aku memberanikan diri edit pelan2.
Okesss berbalik kepada gambaq di atas tu. ...korang kenai ka apa tuuu?????haaaa...pulut duyan beb...kegemaran si kakak... siap pesan kat haku jangan habiskan durian tu dia nk bg lg...padahal dia dh balun 2 pinggan td. Isk2...budak2...mau kata suka tu risau ja takut kita habiskan..hahahahah. Semalam Bigboss g PM (Pasar malam bkn Perdana Menteri tuuu) cari duyan. Skali dia blasah beli sampai 3bj. Sedap memang sedap, duyan kampung...manis merdu rasa diaaaa..hahaha. Pekena pulak ngan pulut berkuahkan santan...perrrghhhhhhhhhhhh. Layan bebb..haku balun4 ulas juga td..Alhamdulillah kenyang. Sikakak pon dh tertdo kekenyangan....Okes..nk g apa2 yg patut kat blog sat. Mik la sorang seulas duyan tuu...cauuuu

No comments:

nuff

Categories

acar (1) anak-anak (4) Apam polkadot (2) asam pedas (2) award (2) Ayam (5) biskut (7) BM (1) Brownies (5) bubur (6) buku (1) Cake (86) Cake Deco (1) cake in jar (7) Cerita (1) Cheesecake (14) coklat (2) contest (1) cream puff (2) cupcake/Muffin (27) Daging (7) Dalca (1) Dessert (12) GA (2) Hantaran (1) Ikan (24) Info (6) Jalan-jalan (2) Jualan (1) Kek (24) Kek Lapis (5) Kerang (1) kuih muih (31) Lauk Pauk (45) Mak (1) makan (1) mee (26) Mengandung (1) Minuman (4) muffin (2) muhasabah (1) Mutiara Hati (1) Nasi (9) oven (1) pasta (1) Pizza (4) Puding (2) Pulut (1) Raya (1) Roti (20) Sayur (16) Seafood (14) sotong (4) Steamboat (2) Story mory (141) Sup (7) Tart (27) tat (7) tiramisu (2) Tools (1) Triffle (4) udang (6) Western (3)